Faner

tirsdag den 4. oktober 2011

Quiltet jakke - del 3


Jakken tager tid at lave, men jeg lærer jo også en masse nyt undervejs. Og ja, det kommer der en del "UPS!", "Hov!", "Naaaaaaarjh!, "F..." udbrud ud af. Sådan er det jo at lære noget nyt. Men det bliver godt:-)
Som du kan se er jakken nu samlet, men mangler montering af kraven og lommerne og så selvfølgelig kantningen af hele jakken med skråbånd. Først ville jeg egentlig have kantet den med bånd i samme Liberty stof som resten af jakken, men nu har jeg besluttet mig for, at den skal kantes med mørkeblå for at ramme jakken mere ind.

1 kommentar:

  1. Ihh hvor fint Rikke! Du er sikkert blevet færdig i dag - jeg nåede aldrig afsted, da vi er i fuld gang med flytning!
    God idé med blå kant, det bliver flot! Og så er det noget lettere hvis du vælger færdigt kantebånd!
    Kh Kira

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)