Faner

tirsdag den 7. august 2012

Når enden er go'....

...er alting godt:-)

Johanne på 15 måneder nåede at indvie et par hjemmesyede shorts mens sommerferien var varmest.
De blev meget posede og jeg ville egentlig gerne have lavet dem lidt smallere dog stadig med lidt rynk ved benkanten. Jeg prøvede dem på Eskild, som nu er blevet 4 år og ham sad de bedst på. Men jeg kan god se de er for tøsede til ham og jeg måtte også bestikke ham med en vingummi for at få ham til at prøve dem:-)

Jeg kunne godt tænke mig at sy endnu et par, men er i tvivl om jeg når det inden denne sommer er ovre. Det næste par skal jeg prøve at lave i en lidt lettere stof. Stretch jeansstof er lidt for kraftigt til denne meget posede model.

Her er et par processbilleder:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)