Faner

onsdag den 14. november 2012

Photo shoot i Århus

Smukke Ingeborg i koksgrå djævlehue med orange/neon kaninpompon

I weekenden var vi på besøg hos min søster, hendes kæreste og min smukke niece Ingeborg.
Sådan en køretur fra København til Århus er en hyggelig stund (eller 3) at strikke i.... faktisk hygger jeg mig rigtig meget med at strikke og snakke på sådan en tur. (Min mand synes vist, at de lange fibre flyver lidt for meget rundt i bilen;-))
Om søndagen var det det skønneste efterårsvejr og jeg benyttede chancen til at låne Ingeborg som huemodel igen.
Photo shoot af photo shooteren (søster Mette):-)

En afslappende weekend i Århus var tiltrængt, for jeg har travlt på mit rigtige arbejde for tiden. Ved siden af mit rigtige arbejde har jeg også ret travlt for tiden, for jeg producerer strik og pomponer til min lille stand på Roskilde Julemarked d. 1.-2. december, men det skal jeg nok blogge mere om:-)



1 kommentar:

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)