Faner

onsdag den 12. december 2012

Mangler du kvasten til nissehuen?


Endelig er der kommet hvide kaninskind, der til at stikke i. Tidligere har jeg ikke lavet pomponer af hvide kaninskind, fordi de simpelhen har været så stive, at de nærmest kunne stå lodret:-/ Det var ikke skind, der var egnet til pomponer men mere til punge og andre ting hvor stivheden er en fordel.
MEN NU... har jeg købt mig de finest, blødeste og mest kridhvide kaninskind, der kan blive til smukke og fyldige pomponer, der f.eks. kan bruges på nissehuen.

Jeg blev grebet af julestemningen og måtte også handle lidt kaninpels i knaldrød! :-) Den skovgrønne/brune farve er også ny.

Herunder er et billede af én af de nissehuer, jeg syede til børnene sidste år. Men i år kan jeg ikke finde dem? De var ikke i den store kasse med julepynt. Hvor pokker er de så? Har ledt og ledt og overvejer om det ikke bare er hurtigere at sy to nye? Hm...
Pomponen må nissehuen er mindre end de der sælges i shoppen.

Hvis du kunne tænke dig en rigtig pelspompon til nissehuen, så er de i min lille shop her.

4 kommentarer:

  1. Åh moster Rikke - Bertel og Jens ønsker sig to nissehuer :-)

    SvarSlet

  2. Hvornår har du igen vaskebjørnsponponer i stor ???
    jeg vil gerne købe en.

    KH

    Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette
      Kig ind i shoppen geertsen.bigcartel.com
      Der plejer jeg at skrive, hvornår jeg forventer at åbne op for bestillinger igen, hvis der står Sold Out. Rikke

      Slet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)