Faner

onsdag den 8. maj 2013

London - stempelsæt


I weekenden var jeg i London på forlænget weekend i et helt perfekt forårsvejr. Det var vidunderligt med blomstrene japanske kirsebærtræer, magnolietræer og blåregn slyngende op ad de klassiske engelske byhuse. Smuk! Kun et par timers smådryp fra oven blev det til.. ellers var der bare sol, sol, sol:-)

Min mand skulle arbejde torsdag og fredag, så det gav mig mulighed for at begive mig ud på egen hånd og gøre et par ærinder. Et besøg hos Shaukat og alle deres libertystoffer, var ét af mine største fiks, men det kan i læse om og se i næste blogindlæg.

Det jeg vil vise jer nu er et stempelsæt, som jeg købte i London Graphics i Soho. Jeg blev vildt begejstret for dette lille sæt, hvor der er gummibogstaver i to størrelser og de mindste bogstaver har endda æ, ø og å!
Stempelpladerne der følger har forskellige former og giver mulighed for at lave både runde, ovale og rektangulære stempler.


Da jeg havde lavede mine første tryk, sagde jeg til min mand for 117. gang. "Ej, hvor er det altså fedt. Synes du ikke det er smart?" Hvortil min mand tørt svarede, at han da nok syntes at tiden var løbet fra stempeltsæt. Nå, ja, det kan han jo have ret i, men så er det fordi, at han ikke forstår, at det er mega sjovt legetøj:-)


Og så legetøj til kun ca 135 kr. ;-)

Psst! Jeg har stadig nogle garnpakker til salg hér. Portoen er kun 30 kr uanset hvor meget du køber.

2 kommentarer:

  1. hejsa, vi leder selv efter sådan et sæt. Hvor har du købt det henne? Eller kan du skrive hvem producenten er, så jeg kan finde det online? Kan ikke rigtig se det ud fra billederne nemlig.

    SvarSlet
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)