Faner

mandag den 5. september 2011

Quiltet jakke - del 1


Ih, hvor jeg glæder mig. I morgen skal jeg begynde på en quiltet jakke på Lines syskole. Og den skal være til mig selv. Det er meget sjældent, at jeg laver tøj til mig selv, men nu skal det være.
Jeg har valgt en Libertystof, der hedder Strawberry Thief i grøn købt i Miniministeriet ved Kultorvet. De har et udvalg på ca. 20 Libertystoffer til 199 kr/m. Liberty er jo dyre stoffer, men når man nu vælger at bruge lang tid på at lave noget lækkert, så må stoffet også gerne være lækkert.
Billedet viser måske ikke helt den rigtige farve - den er i virkeligheden mere grøn end på billedet, men måske senere opdateringer på mit jakkeprojekt viser farverne bedre.

Ja, jeg har endda været ud at købe en quiltelinial til symaskinen, så jeg kan quilte med den samme afstand på hele stoffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)