Faner

søndag den 25. september 2011

Halstørklæde til baby


Se nu hvad der skete:-/ Jeg kom liiiiige til at købe noget super lækkert merinouldgarn i en hindbær/koral farve. Farven er lidt svær at kategorisere, men den er nok mest hindbær. Flot er den i hvert fald og det er der ved at komme et lille babyhalstørklæde ud af og jeg ville egentlig også gerne lave en retstrikket djævlehue i denne kvalitet og farve, men altså..... Det er jo en overspringshandling! Jeg har stadig både babyvest og 50'er legedragt på pindene, som jeg ikke har gjort færdig endnu. Det går dog fremad:-)
Men det er bare typisk mig, at jeg lige starter endnu et projekt:-)

1 kommentar:

  1. Det er bare sjovere at starte nye projekter end at færdiggøre de gamle... Kender det! Håber vi ses i morgen?

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)