Faner

mandag den 1. oktober 2012

Eksperiment i kanin


Jeg har købt (endnu) et kaninskind. Et smukt brunt skind som akkurat kan række til en lille pelshue til en sød baby jeg kender:-) Pelshuen skal helst blive som den, jeg lavede til Johanne i januar (men som hun først kan passe nu;-)).  Dog skal den bare være endnu mindre og helst passe til et 6-12 måneder gammelt barn.

Jeg er virkelig i tvivl om jeg skal sy thinsulate ind i huen denne gang. Tænker at den bliver alt for varm til en baby, som jo kun kan sidde stille i en barnvogn. Hmmm... Jeg er stadig i tvivl. Og det er lidt et eksperiment, at lave den i så lille en størrelse.

Men nu har jeg sat kniven i pelsen, så må jeg beslutte mig undervejs. Opfølgning følger:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)