Faner

torsdag den 1. december 2011

Julesokken

Nu må jeg hellere kalde det en julesok, for Eskild så meget forvirret ud, da jeg kaldte det en nissesok. "Nej, den er da alt for stor, mor!) Nå ja, nissesokker er jo også noget andet:-)

Julesokken, jeg har lavet, er klassisk stribet - rød og grå og lavet i uldfilt og indersokken er lavet i satinfoer. Og der skulle jeg nok være stoppet, for da jeg ville sætte et pyntebånd på øverst på sokken, gik symaskinen helt i baglås. Min Pfaff Hobby kan bare IKKE klare de mange lag:-( Æv, æv, æv. Så det blev både grimt indvendigt og udvendigt. (Det har jeg ikke nærbilleder af;-))
Her af billeder af processen:





Men det gode er, at sokken virker - Nissen kom sørme forbi i nat og lagde en lille gave til det julespændte barn:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)