Faner

tirsdag den 1. november 2011

Jeg er forelsket...


... i en symaskine. På sykursus hos Line i dag, drillede min gamle Pfaff Hobby så jeg bandede højlydt! Da jeg skulle sy en bukselinning, kunne den slet ikke gøre det pænt. Det trævlede og lavede knuder på bagsiden.
Line forklarede, at det ofte er et problem at sy gennem tykt stof, når man ikke har en overtransportør (nyt ord for mig). Line hentede sin Pfaff Select 3.0 frem, så jeg kunne prøve den - og hvilken fornøjelse.
Den spinder jo som en mis og har ikke den aggressive mislyd, som min hobbymaskine har. Den kører stille og roligt og så laver den de fineste stikninger OGSÅ på bagsiden.
Jeg er HELT solgt!.. men den koster alligevel 4000 kr hos Kjærgaard Symaskiner i Ålborg. Det er mere end mit barselsbudget kan klare, så jeg må tænke lidt kreativt;-) Måske sælge noget af min strik?

2 kommentarer:

  1. Du skal da helt klart sælge noget strik så du kan komme igang med en opsparing! Hvis der er nogen der skal have en ny maskine er det altså dig!!
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Den er rigtig god! Prøv at se om du kan købe den billigere på nettet - det gjorde jeg for et par år siden.
    Hilsen en tilfældig forbipasserende ;-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)