Faner

lørdag den 5. november 2011

Opbevaring af syting


Jeg er lidt en samler. Nogle gange gemmer jeg på ting, som jeg måske for brug for en dag eller som bare er for gode til at smide ud. Lidt en last i min mands øjne, vil jeg tro, så derfor er jeg også ekstra glad, når jeg så faktisk får brugt mine gemte ting til noget fornuftigt:-)

Her i familien får vi Aarstidernes måltidskasser og ofte er der ris eller andet som er emballeret i klare plastikbøtter. Mængden af mine syting er vokset og vokset og kaos er (også) begyndte at herske her - men så er det jo godt jeg har gemt plastikbøtter, der bare venter på at gøre nytte:-)

Se bare her:

1. En masse plastikbøtter fra Aarstiderne.com, retropapir fra Søstrene Grene, sakse, penne og dobbeltklæbende tape.

2. Så tegner jeg en mindre cirkel, der kan dække mærkaten på plastiklågene og klipper den ud med Zig-zag-saks.

3. Så skriver jeg hvad bøtten indeholder.

4.... og klæber den på låget med dobbeltklæbende tape.

5. Ta-dah! Så fylder det straks mindre eller på en anden måde..... men i hvert fald mere ordenligt:-)

4 kommentarer:

  1. Ej har du en zigzag-saks? Dem elskede jeg, da jeg gik i børnehave:) Det kunne da være, at jeg skulle købe en...

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej! Dette er så absolut det hyggeligste blog-indlæg, jeg længe har læst i blog-land :-) Ren Jørgen Clevin :-) (Understreget af din Ta-dah! til sidst :-)

    SvarSlet
  3. Anne - du må straks ud at købe en zigzagsaks. Det bliver helt sikkert gensynsglæde:-)

    Rikke - tak, tak.... Jeg får jo næsten lyst til at indsætte et tal (1,2,3..) klippet i papir på hvert billede;-)

    SvarSlet
  4. Nej, hvor evigt sejt!! Det må jeg bestemt lave til mine syting. De mangler KLART lidt kærlighed (læs: organisering).

    SvarSlet

Tusind tak fordi du vil lægge en kommentar :-)